De fleste nett steder jeg har søkt på går det igjen at han profeterer sult og innflasjon,det treffer han 100% på.Her er flere profetier.En ting er klart 2022 blir et spennende år.
https://www.news.com.au/lifestyle/nostradamus-seven-2022-predictions-from-the-death-of-kim-jongun-to-war-in-europe-and-the-collapse-of-the-eu/news-story/4c48d8dd97f832d97d24f2c1fa378012
Kim lever på lånt tid, han burde vært død av livstilsykdommer, siden han er slik en livsnyter. Det gjelder nok ikke ham. Profetier fra gammelt av handlet vel alltid om sult og fattigdom. Lett å spå det, skjer i sykluser. Vi kan nesten skrive slik bøker selv. Det sies også at han nevnte alle disse navnene på covidvariantene, så hva betyr det for dere? Fant også denne når jeg leste litt, tolk den.
"New law to occupy the new land
Towards Syria, Judea and Palestine:
The great barbarian empire to decay,
Before the Moon completes it cycle."
Sist jeg sjekket, så var det NATO og FN, underlagt EU og USA som gjorde det. Så da ligger vi jo med den onde, i en megaorgie av de ondes land, når vi var med på å bombe Libya til steinalderen. Det er altså EU, FN og USA. Palestina er jo underlagt FN. Frankrike og Tyskland har i alle år kriget litt med hverandre og har et trofast hat mot hverandre. Tyskland har jo denne tendensen med at de går til krig på Europa hele tiden. De har jo egentlig ikke sluttet andre verdenskrig, holder jo på nå også. Europa er jo forent i hat mot EU, som altså er Tyskland. Så får vi håpe at europa klarer å frigjøre seg fra tysk okkupasjon snart. Vi er jo ikke engang med, og disse tyskerne dikterer oss også. Det ble sikkert født en ny tysk leder i år, som skal gå til krig mot Europa i 2050.