Hehe,nei småbruk er å ta litt i, men jeg bor på bondelandet ja, men har ikke så stor lapp til så mye dyr,men ender og høns har stått på ønskeligten lenge. Men nå er vi så nært en opprykkelse og 3.verdens krig at jeg for min del tror ikke der blir en ny sommer. Tomatene skal såes i januar (forkultur) for å få de modne til høsten.Så fint å så tomater nå.Heter Tomat arten, Ayzochka?Og hvor kan man få kjøpt den?Interessant... Nei,viruset er ikke noe å bry seg om.
Jeg for min del tror de nå slipper opp alt.pga de slipper nå løs de som har tatt 3.dose blant befolkningen så de kan spre biovåpenet (spikeprotainet) som de har fått injeksert til alle, slik at flere kommer på sykehus. De trenger mere syke og døde for å innføre coronnapasset og utestenge de uvaksinerte. De har vert for flinke med tiltak så de har ikke fått den effekten av mange smittede og døde som de hadde regnet med. Så dermed skiftes det nå strategi.Tror ikke sannheten er så langt unna...
Jeg fikk sett debatten igår ja, nå var jammen pipa en annen lyd...de prater etter hvordan vinden blåser. Nå har Biden vert i å prata med Stoltenberg, om planen videre...selv om det var urolighetene i ukraina som var tema...alt er ett theater...siste planlegging før ting settes igang..
Om det blir krig, da bør du jaggu ha ender og selvdyrkede tomater tilgjengelig. Ja, denne tomaten heter dette rare navnet, muligens en skrivefeil. Her har du link
https://tomatprat.no/collections/tomatfro/products/azoychka?variant=30354351292490
Sier du januar så får jeg stole på det og kjappe meg. Godt mulig de vil ha flere på sykehus, kanskje de stikker oss uvaksinerte uten at vi blir informert om det hvis vi bruker sykehuset. Tror ikke noen sannhet kommer frem for massene om du tenker på det, det er bare en sannhet for deg fra herren. Massene skal forbli ignorante, manipulerende, onde, og tilbe Satan når de troende forlater denne verden.
Hmm, da er kanskje debatten verdt å se for meg. Ja, jeg hørte om dette stoltenbergmøtet også, snooze, det er veldig kjedelig teater. Vi snakker bygderevy skrevet av trøndere som har drukket så altfor mye karsk.