Kjekkpeningenmann sier: Kun til Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen æ ikke e flyttbar til nei.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

DanielH
Opprettet 16.06.2024 av DanielH, mann, 32 år, Buskerud.
Ny app?
Appen har ikke fungert på lange tider. For en god stund siden var det snakk om at det snart skulle komme en helt ny app.
Noen ny status på når den kommer?
Går ut fra det blir litt mer aktivitet når det finnes en fungerende app, og jeg vil nok da bli mer aktiv selv også.??

Svar på innlegg

Hanne Katrine
#1. Postet 16.06.2024 av Hanne Katrine
Virker den for noen?
Jeg fikk opp at appen var for gammel for min android-telefon..
Men jeg har langt i fra noen veldig ny telefon, så dette er merkelig!
DanielH
#2. Postet 17.06.2024 av DanielH
I januar la noen ut et innlegg om at den ikke hadde fungert på iPhone på et år. For min del sluttet den å fungere da jeg fikk ny telefon i desember (iPhone). Leste for noen måneder siden at det snart kommer ny app. Ser frem til det, bare nysgjerrig på når den kommer. 😊
August afternoon
#3. Postet 18.06.2024 av August afternoon
Heisann:-).

dette blir et skudd i mørket i fra meg men følgende "tanker" kom til meg.

1.prøv å sjekke kompatibilitesvisning på smartmobilene deres.

2.ta en titt på innstillingene anngående sikkerhet og cookies.

3.annet forslag er at dere kan laste ned en ny nettleser.

4.kjør smartmobilene til fabrikktilstand..

på min ene nettleseren så hjalp forslag nr.1.
i og med at smartmobilen er en datamaskin med telefontillegg så skulle de 4 forslagene være verdt å prøve ut.
hvis dere er usikker på disse forslagene så overlat det heller til andre som har kompetanse på slikt.

lykke til:-)-
DanielH
#4. Postet 18.06.2024 av DanielH
Takk for forslag.
Har gått gjennom de med følgende resultat:

1. Det finnes ingen kompatibilitetsvisning for apper på iPhone.
2. Det finnes ikke noe eget sted for Cookies for appen. Det gjelder vel hovedsaklig for nettleser. Kristendate fungerer utmerket i nettleser, men ikke den dedikerte appen. Angående sikkerhet/personvern har jeg tråla gjennom menyen der nå, men finner ingen steder hvor Kristendate-appen ber om noen rettigheter, så ingenting der å slå av/på.
3. Ingen problemer med Kristendate i nettleser. Det er appen som ikke funker. Mulig appen benytter en innebygget nettleser, men denne kan ikke andres.
4. For min del oppstod problemet da jeg skulle ta i bruk en fabrikksny telefon, så tviler på at det hjelper. Jeg har forsøkt å reinstallere appen. Da får jeg opp innloggingsbildet, men så snart jeg har tastet korrekt brukernavn og passord lukker appen seg, og er umulig å åpne på ny.

Noen ganger skjer slike bugs som følge av helt ulogiske ting. Jeg har vært borti at man må slå av stedtjenester, endre språk eller lignende for at en app skal fungere, men jeg har prøvd å slå av én og en ting og bytte språk uten at det gjør noen forskjell.
Kjekkpeningenmann sier: Kun til Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen æ ikke e flyttbar til nei.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16