Davidos sier: ADVARSEL om påsken - video på Norsk i forumet her, under religion og tro
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 25.06.2024 av Anonym.
Gamle profiler
Ser ut som det er mange her inne som ikke er aktiv lengere, eller ikke vært innlogget på mange månder..

Admin skulle tatt en opprydding her.

Svar på innlegg

Hanne Katrine
#1. Postet 27.06.2024 av Hanne Katrine
Ja, enig! Jeg har snakket med dem jeg kjenner her, som ikke har grunn til å være her lenger. De har nylig slettet sine profiler.

Hadde vært veldig fint om admin gjorde noe med saken.
KristenDate
#2. Postet 28.06.2024 av KristenDate
Hei,

Vi ser at de fleste medlemmene hos oss logger inn jevnlig, men det hender også at enkelte har en periode der de ikke er like aktive. Veldig ofte er det slik at disse medlemmene igjen blir aktive etter en viss tid. Vi synes det er feil å ta bort en profil uten eierens samtykke, derfor oppfordrer vi heller brukere til å logge inn og være aktive eller selv avslutte sin profil dersom han/hun ikke lenger ønsker å benytte vår tjeneste.
Dersom et medlem ikke har vært aktivt på en stund kan altså det at du sender vedkommende et brev være det som gjør at denne personen velger å logge seg inn og lese ditt brev.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
www.kristendate.no
Anonym
#3. Postet 06.07.2024 av Anonym
Hadde det ikke vært fint å kunne deaktivere de når dem ikke har vært aktiv på 1 eller 3 mnder så ikke vi ser dem, og når de logger seg på så blir de automatisk aktiv igjen? Selv har jeg vært admin for mine websider.
Kompetent
#4. Postet 12.09.2024 av Kompetent
Jeg har kommet over flere profiler med to forskjellige tall for alder: en alder i overskriften og en annen alder i selve teksten. Forskjellen er gjerne på flere år, og alderen i overskriften er alltid høyre enn alderen som er angitt i teksten. Min teori er at det dreier seg om profiler som ikke har vært aktiv på flere år.
Kompetent
#5. Postet 12.10.2024 av Kompetent
Slik som kristendate fungerer nå vet man ikke om man skriver til et menneske av kjøtt og blod eller til et spøkelse som har gratisabonnement eller som ikke lenger er aktiv. Det lureste man da kan gjøre er først å spørre om vedkommende er et spøkelse.
Friluftsjente
#6. Postet 24.11.2024 av Friluftsjente
Ja det er til og med proffiler av folk som har avdødd. Dem kan jo ikke slette seg selv stakkars.
Anonym
#7. Postet 25.11.2024 av Anonym
Dette er et generelt problem på alle datingssider jeg har vært innom. Eldre profiler forblir der i all evighet og det er litt småkomisk å komme inn på profiler som oppgir fødselsår og alder, bare for å innse at profilen ble laget for en ti år siden.. (så gammel begynner det meste å bli nu). Det beste systemet jeg har sett er CDFF som er overfylt av profiler. Hvis man er inaktiv så forsvinner man fort hundrevis av sider bak og få skriver til noen som er på side 103 000.

Er dessverre ikke mye man kan gjøre med det, spesielt ikke nu hvor ungdommen foretrekker andre arenaer enn datingssider. Forumet her er dødt av en grunn - generelt har fora slitt i årevis. Flere har vært her i årevis, eller kommer tilbake igjen regelmessig.
Kompetent
#8. Postet 20.03.2025 av Kompetent
Hei,

Vi ser at de fleste medlemmene hos oss logger inn jevnlig, men det hender også at enkelte har en periode der de ikke er like aktive. Veldig ofte er det slik at disse medlemmene igjen blir aktive etter en viss tid. Vi synes det er feil å ta bort en profil uten eierens samtykke, derfor oppfordrer vi heller brukere til å logge inn og være aktive eller selv avslutte sin profil dersom han/hun ikke lenger ønsker å benytte vår tjeneste.
Dersom et medlem ikke har vært aktivt på en stund kan altså det at du sender vedkommende et brev være det som gjør at denne personen velger å logge seg inn og lese ditt brev.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
www.kristendate.no[/quote

her om dagen fant jeg følgende profil:

Anne T er en 76 år gammel dame fra Akershus som søker kjæreste.

Jeg er en kvinne på 71 år som søker en mann å dele livet med.

Sist pålogget mer enn 6 måneder siden | Offline

Har KristenDate.no noen kommentar til denne profilen? Er vedkommende død eller har hun vært inaktiv i 5 år. Bruker hun en mobilapp?

Davidos sier: ADVARSEL om påsken - video på Norsk i forumet her, under religion og tro
Skriv Skriv her Skriv i megafonen