DaveeKathy sier: Noen som er pålogga og vil chatte? :) insta står på profilen min.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 25.06.2024 av Anonym.
Gamle profiler
Ser ut som det er mange her inne som ikke er aktiv lengere, eller ikke vært innlogget på mange månder..

Admin skulle tatt en opprydding her.

Svar på innlegg

Hanne Katrine
#1. Postet 27.06.2024 av Hanne Katrine
Ja, enig! Jeg har snakket med dem jeg kjenner her, som ikke har grunn til å være her lenger. De har nylig slettet sine profiler.

Hadde vært veldig fint om admin gjorde noe med saken.
KristenDate
#2. Postet 28.06.2024 av KristenDate
Hei,

Vi ser at de fleste medlemmene hos oss logger inn jevnlig, men det hender også at enkelte har en periode der de ikke er like aktive. Veldig ofte er det slik at disse medlemmene igjen blir aktive etter en viss tid. Vi synes det er feil å ta bort en profil uten eierens samtykke, derfor oppfordrer vi heller brukere til å logge inn og være aktive eller selv avslutte sin profil dersom han/hun ikke lenger ønsker å benytte vår tjeneste.
Dersom et medlem ikke har vært aktivt på en stund kan altså det at du sender vedkommende et brev være det som gjør at denne personen velger å logge seg inn og lese ditt brev.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)


Vennlig hilsen
www.kristendate.no
Anonym
#3. Postet 06.07.2024 av Anonym
Hadde det ikke vært fint å kunne deaktivere de når dem ikke har vært aktiv på 1 eller 3 mnder så ikke vi ser dem, og når de logger seg på så blir de automatisk aktiv igjen? Selv har jeg vært admin for mine websider.
DaveeKathy sier: Noen som er pålogga og vil chatte? :) insta står på profilen min.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16