Kjekkpeningenmann sier: Kun til Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen æ ikke e flyttbar til nei.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Roy2
Opprettet 13.07.2024 av Roy2, mann, 52 år, Vest-Agder.
Egil Svartdahl tuller på OASE
Er den mannen frelst? Jeg er ikke overbevist om det?: Egil Svartdahl tuller på OASE - YouTube

E
tter at du har sett og hørt på den youtube linken med Egil Svartdahl så kan du se og høre på denne youtube linken.:

Mitt spørsmål er om Egil har blitt påvirket av et spetakkel av en mann som heter: Steven Furtick? Jeg vil anbefale deg å se og høre på denne youtube linken av Egil Svartdahl, og jeg vil at du skal skrive hva du mener etter at du har sett og hørt på begge disse youtube linkene. Jeg vil anbefale denne linken, og bilde av et hjerte er et okkult og seksuelt symbol. Elevation worship's new album cover is strange...: https://youtu.be/aBx1OUMBab8?si

Det er mer galskap som foregår på OASE stevnet 2024. For et mareritt. Det norske kristenhet er på et lavmål. Hvor mange sanne kristne er det egentlig i Norge? OASE-STEVNET-TRYLLING.:
OASE-stevnet - Trylling (youtube.com)

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Kjekkpeningenmann sier: Kun til Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen æ ikke e flyttbar til nei.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16