DaveeKathy sier: Noen som er pålogga og vil chatte? :) insta står på profilen min.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Nerdinnen
Opprettet 16.07.2024 av Nerdinnen, dame, 27 år, Rogaland.
Hvordan skru anonymitet på forumet av og på?
Hei

Hvordan kan man skru anonymitet på forumet av og på for sin egen bruker? Sånn at når man skriver svar på et innlegg så kan man bestemme om man skal være anonym eller ikke?

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 17.07.2024 av August afternoon
Hei

Hvordan kan man skru anonymitet på forumet av og på for sin egen bruker? Sånn at når man skriver svar på et innlegg så kan man bestemme om man skal være anonym eller ikke?
En slik funksjon har ikke Kristendate pr i dag så vidt som jeg vet og har vel aldri hatt det.
et spørsmål som kan dukke opp er hvilken nytte en slik mulighet til å anonymisere
et innlegg på forumet kan ha når den i utgangspunktet er basert på åpenhet..?
bare en tanke:-)..

Ha en fortsatt fin dag.
Nerdinnen
#2. Postet 17.07.2024 av Nerdinnen
Grunn til at eg spør er at eg av en eller annen grunn stod som anonym når eg svarte på et innlegg. Og det var noe som irriterte meg
August afternoon
#3. Postet 17.07.2024 av August afternoon
Grunn til at eg spør er at eg av en eller annen grunn stod som anonym når eg svarte på et innlegg. Og det var noe som irriterte meg
ok..det skjønner jeg godt.
du kan gjerne høre med kristendate om hvorfor slikt oppstår hvis det skjer flere ganger.

mvh August.
KristenDate
#4. Postet 09.08.2024 av KristenDate
Hei,

Det stemmer som andre nevner her. Vi har ingen anonym-funksjon per dags dato. Vi vil derimot ta dette med oss videre som tilbakemelding :)

Dersom du har opplevd en teknisk feil, er det fint om du kan ta kontakt med oss på support@kristendate.no så skal vi undersøke det nærmere.

Vennlig hilsen
KristenDate
DaveeKathy sier: Noen som er pålogga og vil chatte? :) insta står på profilen min.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16