Varm positiv og lys person sier: Vi kan ikke innta livet til fulle uten trygghet og kjærlighet. Heldigvis er dette en del av utrustningen vår i Jesus.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Seneca
Opprettet 21.08.2024 av Seneca, mann, 33 år, Oslo.
Mulig å nedgradere til gratismedlemskap?
Er det mulig å nedgradere en betalende profil til et gratismedlemskap, og hvordan gjør man i så fall dette? Jeg vet at jeg alltids kan slette profilen og legge inn gamle opplysninger på nytt, men lurer på om det er et alternativ à la det som er beskrevet i svaret på søstersiden Seniordate.

Hvis jeg husker riktig, forsøkte jeg for et par år siden å gjøre dette ved å slette betalingskortet. Da jeg ønsket å få tilbake funksjonaliteten ved betalende medlemskap, ble jeg (igjen med forbehold om at jeg ikke tar feil av datingnettsted) belastet for de mellomliggende månedene. Jeg ønsker i hvert fall å unngå en gjentagelse av dette.

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 21.08.2024 av August afternoon
Er det mulig å nedgradere en betalende profil til et gratismedlemskap, og hvordan gjør man i så fall dette? Jeg vet at jeg alltids kan slette profilen og legge inn gamle opplysninger på nytt, men lurer på om det er et alternativ à la det som er beskrevet i svaret på søstersiden Seniordate.

Hvis jeg husker riktig, forsøkte jeg for et par år siden å gjøre dette ved å slette betalingskortet. Da jeg ønsket å få tilbake funksjonaliteten ved betalende medlemskap, ble jeg (igjen med forbehold om at jeg ikke tar feil av datingnettsted) belastet for de mellomliggende månedene. Jeg ønsker i hvert fall å unngå en gjentagelse av dette.
Hei Seneca.

prøv å ta kontakt med Kristendate med å trykke "kontakt oss" i nedkant av siden om de spørsmål du har til ditt medlemskap.
lykke til:-).

mvh August.
KristenDate
#2. Postet 23.08.2024 av KristenDate
Hei,

Takk for spørsmålet!

Ja, du kan velge å avslutte ditt betalende medlemskap og fortsette som gratis medlem :)

Dette kan du gjøre ved å klikke på "System" og deretter "Oppsigelse" i menyen øverst. Følg deretter veiledningen.

Vennlig hilsen
KristenDate
Seneca
#3. Postet 24.08.2024 av Seneca
Hei,

Takk for spørsmålet!

Ja, du kan velge å avslutte ditt betalende medlemskap og fortsette som gratis medlem :)

Dette kan du gjøre ved å klikke på "System" og deretter "Oppsigelse" i menyen øverst. Følg deretter veiledningen.

Vennlig hilsen
KristenDate
Virkelig? Når man klikker på "Oppsigelse", står det "Er du sikker på at du ønsker å avslutte ditt medlemsskap og slette din brukerprofil på kristenDate.no? Det er ikke mulig å angre dette, all informasjon vil bli slettet permanent!". Kan du (eller noen andre brukere) bekrefte at dette er feil?
KristenDate
#4. Postet 30.08.2024 av KristenDate
Hei,

Dersom du klikker deg videre på "Ja, slett meg" så vil du få opp alternativet om å bli gratis medlem eller avslutte din profil :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Kompetent
#5. Postet 12.09.2024 av Kompetent
Hva vil det si å være gratis medlem?
Anonym
#6. Postet 15.09.2024 av Anonym
Hva vil det si å være gratis medlem?
At du kan se andre profiler og sende meldinger, men ei se hvem som har besøkt din profil eller lese meldinger (inkl. dine egne).
Varm positiv og lys person sier: Vi kan ikke innta livet til fulle uten trygghet og kjærlighet. Heldigvis er dette en del av utrustningen vår i Jesus.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen