Varm positiv og lys person sier: Vi kan ikke innta livet til fulle uten trygghet og kjærlighet. Heldigvis er dette en del av utrustningen vår i Jesus.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Kompetent
Opprettet 07.12.2024 av Kompetent, mann, 74 år, Oslo.
Skrev innlegg som ikke ble lagret
Skrev innlegg som ikke ble lagret. Dette er en test for å se om dette innlegget blir lagret. Kristendate kunne ikke gi noen forklaring på hvorfor innlegg mitt som jeg skrev i går ikke ble lagret.

Svar på innlegg

Andor
#1. Postet 07.12.2024 av Andor
Mistenker redigering av innlegg også,i tråden om Nostradamus 2022 skrev jeg at han profeterte krig i Europa,det er borte i dag. Det er helt forkastlig om det skjer.
Andor
#2. Postet 07.12.2024 av Andor
Det at folk får spre falsk informasjon om vaksinen er meget alvorlig,i verste fall er de me på at mange mannesker dør unødvendig,så at steigan med fler får fortsatt holde på er en gåte. Nå er ikke covid så farlig men det ligger flere farlige pandamier og lurer med mye høyere dødrate en covid. Ny sykdom i Kongo som nå 131 har dødd av og 400 smittet,og fugle influensa er de redd snart mutterer til at kan smittes mellom mennesker. Så i verste fall kan de bli massemordere på konspirasoner som ikke har rot i virkligheten.
Andor
#3. Postet 07.12.2024 av Andor
Dette er takket vere trump og maga bevegelsen,husker meget godt folk som lå for døden og angret på at de ikke hadde vaksinert seg,men da var det for sent,lungene var ødelagt.

https://www.universitetsavisa.no/dodsfall-korona-usa/vaksine-ville-forhindret-tusenvis-av-dodsfall-i-usa-viser-studie/363160
Kompetent
#4. Postet 07.12.2024 av Kompetent
Dagen etter gjorde jeg et nytt forsøk på å starte debatt om et nytt emne. Denne gangen passet jeg på å skrive skrive overskriften først.
Da gikk det greit.
Andor
#5. Postet 07.12.2024 av Andor
Meget bra at ingen støttet denne splesien der det var kospirasjoner med grafen i vaksinen og 5G.Bibelen er klar la dere ikke bedra på noe som helst måte. 2 Tess 2. Grafen ble ikke brukt i vaksinen,men testet med grafen som også matvarer også blir.Så det vil si i klar tekst at i produksjonen av vaksiner blir det ikke brukt grafen.

https://www.spleis.no/project/322957
Varm positiv og lys person sier: Vi kan ikke innta livet til fulle uten trygghet og kjærlighet. Heldigvis er dette en del av utrustningen vår i Jesus.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen