Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
276 Pålogget nå
Norges største møteplass for kristne
Logg inn
Bli medlem
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Tilbakemeldinger
> Debatt
Opprettet 31.01.2025 av
Alv
, mann, 45 år, Hordaland
.
Kyniske dating nettsteder som utnytter ensomme mennesker for økonomisk vinning.
Dette er andre dating nettstedet jeg registrerer meg på nå, og som er oppført som "gratis", bare for å bruke timesvis for å tenke meg godt om og å skrive noe som kanskje kan finne gjenklang i en annen sjel, så jeg kanskje finner enn kristen venn, et sted å føle meg hjemme og kanskje til og med "Kjærligheten". Så merker jeg at det kommer opp krav om kredittkort og avgifter på hundrevis av kroner for å kunne se bilder andre har lastet opp av seg selv, lese meldinger andre skriver, eller på noen som helst måte få kontakt med en annen person.
Det handler ikke om pengene, forstår at det koster penger å drifte et nettsted, for all del, men det burde vært mye bedre gjennomtenkt, f.eks. å ta i bruk reklame, å gi økt tilgang, å ha mulighet til en "premium" konto med mer tilgang og mere innhold, for de som etter en prøvetid finner ut at det er et nettsted som ser ut til å være et positivt sted og som er verd å bruke, fordi man faktisk får kontakt med intressante mennesker.
Særlig at et nettsted som har "kristen" i navnet sitt føles helt feil, og det gir en vond smak i munnen og en følelse av å bli utnyttet, når man forsøker å trykke på "meldinger" eller "besøk" (de mest spennende funksjonene, antar jeg) så kommer det opp:
"For å få tilgang må betaling angis"
Ikke rart at det er så mange profiler med pene, åpenbart hyggelige, troende mennesker, som ikke har vært aktiv de siste seks månedene. Antar at det må være en hel del skuffede mennesker.
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Finn kjærligheten på nett
|
Om nettdating
|
Kristendom
|
Kristen romantikk
|
Hvordan skrive en datingprofil