Varm positiv og lys person sier: Vi kan ikke innta livet til fulle uten trygghet og kjærlighet. Heldigvis er dette en del av utrustningen vår i Jesus.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
LS82
Opprettet 03.03.2025 av LS82, mann, 43 år, Akershus.
God sending på document i går. USA-spesial.
Rustad, Jacobsen og Skaug. Det er en god gjeng:)

Spesialsending: USA, Trump og Zelenskyj | LIVE kl. 20

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 04.03.2025 av August afternoon
Takk for linken LS82.

Alf R.Jaobsen var "spydspissen" i dette programmet flankert av de andre som i kjent stil leverte varene.
disse skulle ha vært på Stortinget:-).
LS82
#2. Postet 04.03.2025 av LS82
Ja, han er veldig bra, men jeg syns Skaug burde vært brukt enda mer enn han blir egentlig. Han er meget god muntlig og veldig artig å høre på. Han har faktisk doktorgrad i matematikk så jeg kjenner meg litt igjen i noen av tildragelsene hans:)
LS82
#3. Postet 06.03.2025 av LS82
Det skal forresten være lesermøte med Alf Jacobsen 22.mars mener jeg. Det er om den nye boka om North Stream kabelsprengningen. Skal være i Oslo et sted. Billetter kan bestilles på document.no.
August afternoon
#4. Postet 06.03.2025 av August afternoon
Det skal forresten være lesermøte med Alf Jacobsen 22.mars mener jeg. Det er om den nye boka om North Stream kabelsprengningen. Skal være i Oslo et sted. Billetter kan bestilles på document.no.
takk for tipset og det skal bli interessant både det lesermøte og ikke minst hans kommende bok og dens avsløringer.
LS82
#5. Postet 07.03.2025 av LS82
Rettelse: Det er visst 20.mars møte skal være. Billettsalget starter visst i kveld.
Varm positiv og lys person sier: Vi kan ikke innta livet til fulle uten trygghet og kjærlighet. Heldigvis er dette en del av utrustningen vår i Jesus.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen