Nei, hvorfor skulle de det? Jeg ser ikke mye problemer med det Trump har gjort til nå. Han virker bedre enn i sin første periode, delvis fordi han ikke har så mange RINO`s i staben denne gangen, som Milley, Pence etc.
Men at du,"kompetent", reagerer på document er jo ikke det minste rart. Du har jo selv skrevet at du vingler mellom superglobalistpartiene Ap og Høyre. Det er jo klart at da er det jo ikke noe hyggelig å høre et budskap som står i kontradiksjon til det man ha satt sine ører til i så mange år via NRK m.m.
Svar til
#1. Postet 17.03.2025 av LS82Takk for raskt og klart svar. Da vet jeg at Document-skribentenes meninger om Trump forblir uendret i fortid, nåtid og framtid. Er det kanskje en del av Documents forretningsstrategi?
«Nei, hvorfor skulle de skifte mening?» spør du. Vel, det er vanlig at folk justerer oppfatninger når de får mer informasjon. Hva med å lese hva de profilerte skribentene på høyresiden skriver – de som faktisk har endret syn på Trump?
Jeg skrev en gang noe positivt om EU:
«Frie valg – Alle medlemsland er demokratier, og EU-parlamentet velges av folket.
Rettsstat og maktfordeling – EU har sterke institusjoner som forhindrer maktmisbruk.
Mulighet til å forlate unionen – Brexit viste at medlemsland kan velge å gå ut av EU.»
Dette fikk LS82 til å tenne på alle plugger. Nå kommer han springende og roper «superglobalist» så snart han ser ordet Kompetent, helt uavhengig av hva som er temaet i tråden.
LS82, du burde roe deg ned og eventuelt opprette en egen tråd for «superglobalisme».