Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Davidos
Opprettet 29.03.2025 av Davidos, mann, 42 år, Østfold.
Oppskrift på HYDROKSYKLOROKIN
Se min video her:

https://www.youtube.com/watch?v=Mbio_qVx0_o

Svar på innlegg

fri
#1. Postet 29.03.2025 av fri
Høres farlig og ulovlig ut....
Davidos
#2. Postet 29.03.2025 av Davidos
Høres farlig og ulovlig ut....
Er ikke ulovlig å fremstille sine egne medisiner fra naturlige råvarer, men du har kanskje lyttet litt vel mye på skremselspropaganda fra NRK og VG?

Risiko er det alltid når man tar medisiner, uansett hva det er. Men det beskrives og advares mot i video.
August afternoon
#3. Postet 29.03.2025 av August afternoon
Se min video her:

https://www.youtube.com/watch?v=Mbio_qVx0_o
takk for linken og oppskriften:-).
Davidos
#4. Postet 29.03.2025 av Davidos
takk for linken og oppskriften:-).
Glad for å hjelpe :)
LS82
#5. Postet 29.03.2025 av LS82
Merk: Ivermectin og Hydroksoklorokin er ikke det samme. Sistnevnte er basert på kinabark(som man også kan kjøpe i teform) og Ivermectin ble utvunnet fra japansk jordsmonn. Begge ting er veldig bra og jeg har prøvd begge to i tablettform(jeg syntes ivermectin hadde best effekt). Begge to har gode effekt mot ulike virus og bakterier, inkludert covid. Her kan du kjøpe Kinabark forresten: Kjøp Natur-Drogeriet Kinabark 100 g - Mecindo

Personlig tror jeg nok rå hvitløk,ingefær,gurkemeie, svartfrøolje m.m kan ha omtrent like bra effekt, men takk for oppskrift. Litt styrete med trykk-koker da men:)
Davidos
#6. Postet 29.03.2025 av Davidos
Vel, det er kinin som er nøkkelen her, og kinabark inneholder det likeledes som skallet til øko-grapefrukt og sitron.

Ja det tar knekken på det meste, også skabb, dersom det er noen her inne som har vært litt på farta ;)

Ingen årsak:) Trykkokeren bruker jeg hovedsaklig til å lage middager som vanligvis krever flere timer i ovnen på bare halvtimen.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen