Davidos sier: ADVARSEL om påsken - video på Norsk i forumet her, under religion og tro
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Davidos
Opprettet i går kl 06:40 av Davidos, mann, 42 år, Østfold.
Demoniske parasitter? Jesus sa det først!
Folkens, man må høre det for å tro det. Parasitter forårsaker "psykiske lidelser" og selvmord. Ja du leste rett; Parasitter forårsaker selvmord! Spesielt parasitt som kun formerer seg i kattedyr. Vil du vite mer så kan du se en kort video med referanser fra kliniske studier, laget av meg for deg.

Matteus 17:14-21
"14Og da de kom til folkemengden, kom han en viss mann, knelte ned til ham og sa: 15Herre, vær barmhjertig med min sønn; for han er sinnsyk og sår irritert; for ofte faller han inn i ilden og ofte i vannet. 16Og jeg førte ham til disiplene dine, og de kunne ikke kurere ham. 17Da svarte Jesus og sa: O troløs og pervers generasjon, hvor lenge skal jeg være med deg? hvor lenge skal jeg lide deg? ta ham hit til meg. 18Og Jesus irettesatte djevelen; og han dro ut av ham, og barnet ble kurert fra akkurat den timen. 19Så kom disiplene til Jesus fra hverandre og sa: Hvorfor kunne vi ikke kaste ham ut? 20Og Jesus sa til dem: På grunn av din vantro; for sannelig sier jeg dere: Hvis dere har tro som et sennepsfrø, skal dere si til dette fjellet: Fjern det til ditt sted; og den skal fjerne; og ingenting skal være umulig for dere. 21Men denne typen går ikke ut, men ved bønn og faste."

Se her: (klipp og lim i søkefelt)
https://youtu.be/dJ0ksT9kcew?si=Y-kTwMiiOXer5eyT

KILDER:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24715687/
https://my.clevelandclinic.org/health/diseases/9756-toxoplasmosis
https://www.livescience.com/surprising-toxoplasma-gondii-facts

Video på engelsk med mer detaljer finner du her:
https://youtu.be/1iQF5xv7PXE?si=3K_ma_EYp2-VoIaC

Svar på innlegg

salvationforall
#1. Postet i går kl 09:53 av salvationforall
Folkens, man må høre det for å tro det. Parasitter forårsaker "psykiske lidelser" og selvmord. Ja du leste rett; Parasitter forårsaker selvmord. Spesielt parasitt som kun formerer seg i kattedyr. Vil du vite mer så kan du se en kort video med referanser fra kliniske studier, laget av meg for deg.

Se her:

https://youtu.be/dJ0ksT9kcew?si=Y-kTwMiiOXer5eyT
Blir vel mange katter som tar selvmord, da?
Davidos
#2. Postet i går kl 10:09 av Davidos
Blir vel mange katter som tar selvmord, da?
Ser ikke ut til at du forstod at dette handlet om hva denne parasitten gjør med mennesker. Mennesker er skapt av Gud, i Hans bilde. Det er ikke katter, og derfor vil nok ikke demonene bry seg om å ta livet av dem i like stor grad som oss. Vi er det Satan hater, ikke katter.

Trodde du visste dette?.
salvationforall
#3. Postet i går kl 10:56 av salvationforall
Ser ikke ut til at du forstod at dette handlet om hva denne parasitten gjør med mennesker. Mennesker er skapt av Gud, i Hans bilde. Det er ikke katter, og derfor vil nok ikke demonene bry seg om å ta livet av dem i like stor grad som oss. Vi er det Satan hater, ikke katter.

Trodde du visste dette?.[/quo

Er det demoner og parasitter som skaper depresjoner, psykiske lidelser og som er årsak til selvmord, mener du....hvor står det i Bibelen?
salvationforall
#4. Postet i går kl 11:19 av salvationforall
Matteus 17:14-21

"14Og da de kom til folkemengden, kom han en viss mann, knelte ned til ham og sa: 15Herre, vær barmhjertig med min sønn; for han er sinnsyk og sår irritert; for ofte faller han inn i ilden og ofte i vannet. 16Og jeg førte ham til disiplene dine, og de kunne ikke kurere ham. 17Da svarte Jesus og sa: O troløs og pervers generasjon, hvor lenge skal jeg være med deg? hvor lenge skal jeg lide deg? ta ham hit til meg. 18Og Jesus irettesatte djevelen; og han dro ut av ham, og barnet ble kurert fra akkurat den timen. 19Så kom disiplene til Jesus fra hverandre og sa: Hvorfor kunne vi ikke kaste ham ut? 20Og Jesus sa til dem: På grunn av din vantro; for sannelig sier jeg dere: Hvis dere har tro som et sennepsfrø, skal dere si til dette fjellet: Fjern det til ditt sted; og den skal fjerne; og ingenting skal være umulig for dere. 21Men denne typen går ikke ut, men ved bønn og faste."
Hva slags Bibel har du? De utheva orda ovenfor står IKKE slik i min Bibel.

Forresten...klarer du å flytte fjell?

Mener du virkelig dette er talt til oss?????????????????? Har du gått helt av hektene?
Davidos
#5. Postet i går kl 11:40 av Davidos
Fælt så trigga du ble...

Er ikke så viktig hva jeg mener egentlig, for det er opp til hver enkelt å mene det dem mener.
salvationforall
#6. Postet i går kl 12:31 av salvationforall
Fælt så trigga du ble...

Er ikke så viktig hva jeg mener egentlig, for det er opp til hver enkelt å mene det dem mener.
Klart jeg blir trigga!

Du skriver jo at "Jesus sa det først!"

Er det ikke så viktig da? Kan vi bare mene det vi vil om det han sa?
Davidos
#7. Postet i går kl 13:02 av Davidos
Vel, nå er da vitterlig en demon en parasitt spør du meg..Så ja, Jesus sa det tydeligvis først.
salvationforall
#8. Postet i går kl 13:50 av salvationforall
Vel, nå er da vitterlig en demon en parasitt spør du meg..Så ja, Jesus sa det tydeligvis først.
Hvor står det i Bibelen?

Står ikke noe om demon i bibelteksten du har brukt her heller. Står ikke noe om "djevelen" heller.

Og hvorfor sier du at Satan hater oss? Hvor har du det fra?
Davidos
#9. Postet i går kl 14:29 av Davidos
Oooooook... Tenker du bare kan finne deg noen andre å diskutere med. Jeg er ikke interessert:)
salvationforall
#10. Postet i går kl 15:12 av salvationforall
Oooooook... Tenker du bare kan finne deg noen andre å diskutere med. Jeg er ikke interessert:)
Det er du som skriver alt jeg spør deg om, men det ser ut som du ikke vet svaret på noe. Da er det jo lett å si "Jeg er ikke ineteressert".

Og når du skriver noe så alvorlig til meg at Satan hater oss, så regner jeg jo med at du vet at det er sant og at det står i Bibelen...hvis ikke hadde jeg jo aldri funnet på å skreve noe sånt. Var jeg en sårbar sjel kunne jeg fått psykiske problemer av det du skrev.

Jeg tror dessverre du misforstår...Satan hater bare Guds utvalgte folk, og jeg har aldri lest i min Bibel at det er oss. Det er Israel, de som fikk loven, barnekårtet, gudstjenesten og løftene. Bare de som fikk løfte om landet, er Abrahams arvinger. Vi har aldri fått løfte om noe land, heller ikke andre løfter. Vi kan derfor ikke bli Israel, det blir i så fall erstatningsteologi.

"for vel var det synd i verden før loven kom, men der det ikke er noen lov, blir synden ikke tilregnet."
Davidos sier: ADVARSEL om påsken - video på Norsk i forumet her, under religion og tro
Skriv Skriv her Skriv i megafonen